“Frunza” Elenei Udrea va fi afişată de către toate unităţile de cazare din România
Ministrul Turismului, Daniel Cadariu, declară că brandul de ţară, creat în perioada în care era Elena Udrea ministru, este în continuare in vigoare.
Daniel Cadariu spune că logo-ul cu binecunoscuta frunză nu e folosit aproape deloc, deși campania de construire a brandului a costat 30 de milioane de euro.
Ministerul Turismului lucrează și la un ordin care să precizeze unde să fie amplasat logo-ul.
Cadariu mai spune că Ministerul Turismului pregăteste un ordin prin care toate unităţile de cazare din ţară trebuie să afișeze logo-ul atât la interior cât și la exterior.
El precizează că a decis constituirea unui Consiliu de Brand Turistic Naţional care să dea soluţii în sensul refolosirii brandului, dar şi pentru propune soluţii rapide privind folosirea resurselor din buget pentru marketing şi promovare turistică, până la înfiinţarea Organizaţiilor de Management al Destinaţiilor (OMD-uri) prin PNRR.
Daniel Cadariu susţine că a emis un ordin de ministru prin care toate cele 18.300 de unităţi turistice clasificate sunt obligate să afişeze brandul de ţară, iar în prezent este în pregătire un al doilea ordin, care stabileşte unde va fi acest logo amplasat şi ce dimensiuni trebuie să aibă.